Viralnet.gr
Viral ή διαδικτυακά μιμίδια * Viral

* Διαδικτυακό μιμίδιο (αγγλ. Internet meme) ή Φαινόμενο του Ίντερνετ (Internet phenomenon) αποκαλείται οτιδήποτε προκαλεί έντονο ενδιαφέρον στους χρήστες του Διαδικτύου και εξαπλώνεται ραγδαίως στον Κυβερνοχώρο. Ο όρος Διαδικτυακό μιμίδιο αποτελεί αναφορά στα μιμίδια, παρόλο που τα τελευταία έχουν μία ευρύτερη έννοια της πολιτισμικής πληροφορίας.

Ένα Διαδικτυακό μιμίδιο, είναι ουσιαστικά η διάδοση ενός αρχείου, ή κάποιου υπερσυνδέσμου από ένα άτομο σε άλλα, με τη χρήση των μέσων του Διαδικτύου (για παράδειγμα email, blogs, χώρους κοινωνικής δικτύωσης, instant messaging, κ.ά.). Το περιεχόμενο του συνήθως είναι χιουμοριστικό. Μπορεί να είναι ένα αστείο, μία φήμη, εικόνες που έχουν υποστεί κάποια επεξεργασία, ιστοσελίδες, κάποιο βίντεο ή animation, ή μία ανορθόδοξη ειδησεογραφική ιστορία κτλ.

Απ’ τις καλύτερες διαφημίσεις που έχουμε δει: Τι σημαίνει να αποδέχεσαι;

«Τι σημαίνει να αποδέχεσαι; Το να ανοίγεις το σπίτι σου και την καρδιά σου σ’ έναν άγνωστο, ο οποίος είναι διαφορετικός από σένα, σκέφτεται διαφορετικά, έχει άλλο τρόπο ζωής και είναι γεννημένος σε μια ξένη χώρα», γράφει η Airbnb για τη νέα της διαφήμιση, επιχειρώντας να αναδείξει την ισότητα και να καλέσει όλο τον κόσμο στην κοινότητά τας.

Η Airbnb στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα κατά του ρατσισμού με το νέο διαφημιστικό της σποτ. Αξίζει να τονίσουμε ότι η κυκλοφορία της διαφήμισης έγινε την ίδια μέρα με την εκλογή του Τραμπ, ωστόσο, δεν υπάρχει επίσημη τοποθέτηση απ’ την εταιρεία για το εάν αποτελεί την απάντησή της στο εκλογικό αποτέλεσμα.

Δεν έχει σημασία η καταγωγή, το φύλο, η σεξουαλική προτίμηση, η θρησκεία. Οποιαδήποτε διάκριση είναι ανεπίτρεπτη. Μην μένεις κολλημένος σε λάθος στερεότυπα, ξεπέρνα τον φόβο σου για το διαφορετικό και αγκάλιασέ το, όπως θα ήθελες να σε αγκαλιάσει και σένα κάποιος που σε βλέπει σαν διαφορετικό.

«Πιστεύουμε ότι ανεξάρτητα απ’ το ποιος είσαι, από πού είσαι ή το πού ταξιδεύεις, πρέπει να έχεις την δυνατότητα να ανήκεις στην κοινότητα της Airbnb. Ο κόσμος είναι πολύ πιο όμορφος όταν αποδέχεσαι», είναι το μήνυμα που στέλνει η εταιρεία ως απάντηση στα ρατσιστικά σχόλια και τις διακρίσεις που δέχονται άτομα λόγω της διαφορετικότητάς τους.

Απ’ τις καλύτερες διαφημίσεις που έχουμε δει τον τελευταίο καιρό, που αποδεικνύει ότι η εταιρεία δεν κάνει διακρίσεις στα μέλη της και καλεί τους χρήστες να ακολουθήσουν το ίδιο παράδειγμα.

Επιμέλεια: Viralnet.gr