Viralnet.gr
Viral ή διαδικτυακά μιμίδια * Viral

* Διαδικτυακό μιμίδιο (αγγλ. Internet meme) ή Φαινόμενο του Ίντερνετ (Internet phenomenon) αποκαλείται οτιδήποτε προκαλεί έντονο ενδιαφέρον στους χρήστες του Διαδικτύου και εξαπλώνεται ραγδαίως στον Κυβερνοχώρο. Ο όρος Διαδικτυακό μιμίδιο αποτελεί αναφορά στα μιμίδια, παρόλο που τα τελευταία έχουν μία ευρύτερη έννοια της πολιτισμικής πληροφορίας.

Ένα Διαδικτυακό μιμίδιο, είναι ουσιαστικά η διάδοση ενός αρχείου, ή κάποιου υπερσυνδέσμου από ένα άτομο σε άλλα, με τη χρήση των μέσων του Διαδικτύου (για παράδειγμα email, blogs, χώρους κοινωνικής δικτύωσης, instant messaging, κ.ά.). Το περιεχόμενο του συνήθως είναι χιουμοριστικό. Μπορεί να είναι ένα αστείο, μία φήμη, εικόνες που έχουν υποστεί κάποια επεξεργασία, ιστοσελίδες, κάποιο βίντεο ή animation, ή μία ανορθόδοξη ειδησεογραφική ιστορία κτλ.

25 αθάνατες ελληνικές διαφημίσεις από τις αθώες εποχές των ‘70s και ‘80s

Οι πρώτες μπύρες σε «τι-κουτί-κουτί». Ένας μικρούλης που τρέχει-τρέχει για να γίνει άντρας. Μια γκοφρέτα πάσης Ελλάδος και μια θεία που ακούει στο όνομα Όλγα και απλά… ξέρει.

Μνήμες από τις πρώτες δεκαετίες της ελληνικής τηλεόρασης, στις «αθώες» εποχές των ‘70s και ‘80s, τότε που η ελληνική τηλεοπτική διαφήμιση έκανε τα πρώτα της βήματα και δημιουργούσε σλόγκαν που τα θυμόμαστε ακόμη με νοσταλγία.

Μπείτε μαζί μας στη μηχανή του χρόνου μέσα από σπάνια video και δείτε ξανά 15 τέτοιες ρετρό διαφημίσεις.

Μπύρα Χένινγκερ

Νουνού

Νουνού (Μπόμπος)

Σερενάτα και πάσης Ελλάδος

Σόφτεξ

Bic

Kolynos

Ρολόι Κιτ

Κόκα Κόλα σε κουτί

ΜΑΚΒΕΛ (Χάρρυ Κλυνν)

ΤΕΖΑ

Toyota (Τσάκωνας)

Γάλα Βλάχας

Μινιόν

Μίσκο

Η Θεία Όλγα

Δομή

Κρασί Κουρτάκη

Carnation

Carnation 2

Nesquik Φραπέ

Lila Pause

Serenata

PRISUNIC ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

ULTREX (Κατερίνα Λέχου)

AMSTEL

Το διαβάσαμε στο newsone