Viralnet.gr
Viral ή διαδικτυακά μιμίδια * Viral

* Διαδικτυακό μιμίδιο (αγγλ. Internet meme) ή Φαινόμενο του Ίντερνετ (Internet phenomenon) αποκαλείται οτιδήποτε προκαλεί έντονο ενδιαφέρον στους χρήστες του Διαδικτύου και εξαπλώνεται ραγδαίως στον Κυβερνοχώρο. Ο όρος Διαδικτυακό μιμίδιο αποτελεί αναφορά στα μιμίδια, παρόλο που τα τελευταία έχουν μία ευρύτερη έννοια της πολιτισμικής πληροφορίας.

Ένα Διαδικτυακό μιμίδιο, είναι ουσιαστικά η διάδοση ενός αρχείου, ή κάποιου υπερσυνδέσμου από ένα άτομο σε άλλα, με τη χρήση των μέσων του Διαδικτύου (για παράδειγμα email, blogs, χώρους κοινωνικής δικτύωσης, instant messaging, κ.ά.). Το περιεχόμενο του συνήθως είναι χιουμοριστικό. Μπορεί να είναι ένα αστείο, μία φήμη, εικόνες που έχουν υποστεί κάποια επεξεργασία, ιστοσελίδες, κάποιο βίντεο ή animation, ή μία ανορθόδοξη ειδησεογραφική ιστορία κτλ.

Οι χορτοφάγοι έχουν καλύτερες επιδόσεις στο σeξ από τους κρεατοφάγους

Οι χορτοφάγοι έχουν καλύτερες επιδόσεις στο σεξ από εκείνους οι οποίοι προτιμούν το κρέας. Αυτό είναι το μήνυμα που προσπαθεί να περάσει η PETA μέσα από τη νέα της διαφήμιση.

Στο διαφημιστικό σποτ διάρκειας,38 δευτερολέπτων, η εικόνα χωρίζει στα δύο και δείχνει δύο ζευγάρια κατά τη διάρκεια της ερωτικής πράξης.

Στα αριστερά βλέπουμε τον κρεατοφάγο ο οποίος δεν έχει αντοχές και τελειώνει σε χρόνο μηδέν, την ώρα που δεξιά ο χορτοφάγος συνεχίζει χωρίς να κουράζεται να ικανοποιεί την σύντροφό του. Στη συνέχεια και ενώ οι χορτοφάγοι απολαμβάνουν το σεξ, ο άντρας αριστερά ντύνεται και φεύγει από το σπίτι, ενώ καθώς βγαίνει από τον κτίριο πέφτει πάνω του ένα κλιματιστικό, με τη διαφήμιση να σημειώνει: «Άντεξε περισσότερο, γίνε χορτοφάγος.»

Η διαφήμιση πάντως δεν θα προβληθεί από το CBC, το οποίο θα προβάλει το Superbowl, αφού θεωρήθηκε ιδιαίτερα προκλητική για την τηλεόραση. Το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της χρονιάς για την Αμερική θα λάβει χώρα στις 7 Φεβρουαρίου στο San Francisco .

Επιμέλεια: Viralnet.gr